lørdag den 25. oktober 2014

KREATIV MESSE I FREDERICIA.


Jeg havde en dejlig dag i Fredericia i går - og der er åbent også i dag og i morgen. Næste år vil jeg bruge mindst 2 dage dernede, for man kan lære meget, når man blot har tiden til det. Og 200 stande er virkelig meget.
Da vi lige har haft årets PATCHWORKMESSE, var der ikke så mange nyheder indenfor dette felt, og jeg mener, der var 8-10 patchwork stande, men lidt nyt til jul var der - og jeg købte en lille smule. Men de stande, der var med patchwork, var meget smukke.
Jeg så en del på det flotte pileflet - og der var meget at se på og købe. Den høje engel købte jeg til en gave. bagefter så jeg, at man selv kunne lære at lave en for kr. 30,.- og det var NOGET billigere. Jeg har lavet den lille på ca. 30 cm. det tog mellem 3 kvarter og en time. Det var sjovt at prøve.
Jeg sætter lidt mere på her de næste dage.

2 kommentarer:

Edny sine puslerier sagde ...

Nydelige engler!!!

Strikkeheksen sagde ...

Tak, for din kommentar på min blog:-) Jeg kan se din hovedinteresse ser ud til at være patchwork/quilt - det er sådan et spændende felt, men jeg holder mig troligt til strikkepindene :-)

Utroligt, at du kunne lave sådan en engel på godt 1 time - synes de er meget dekorative :-)