søndag den 5. oktober 2014

QUILTRALLY.

Jeg var på et besøg i dag. Nemlig hos Helene Juul. Der var rigtig meget at se på. Min mand var med, så jeg var der ikke så længe. Men et tilbud på 10 fat quarter - frit valg - kunne jeg ikke stå for.
Wencke fra Norge demonstrerede flere ting. Jeg så brugen af en spændende lineal HEX N MORE. Måske et ønske til jul. Der hænger de sødeste ting rundt i hele butikken, så der vrimler med ideer.
Det var QUILTRALLY i midt- og Nordjylland. Men jeg tog kun det ene sted, da jeg skulle hjem og sy en fødselsdagsgave. De 2 mønstre var gratis fra Wencke og Helene. En hyggelig formiddag.

1 kommentar:

Kirsten Bøttcher sagde ...

Ja, det er ikke så nemt, når vi har "stopklodserne" med ? :) Sådan var der engang en dame der sagde. :)
Men det var da nogle fine FQ du fik med hjem. Måske manglede du heller ikke noget.
Ha´ en god uge
Kirsten