onsdag den 11. februar 2015

Blev fristet ....




Jeg tror, jeg har det med stof, som min mand og andre har det med en god flaske rødvin - jeg holder nu også af rødvin - kan ikke lade det ligge, hvis jeg ser noget godt.!
Jeg kunne ikke lade være med at købe de skønne ruller. Vores superbrugs her i 8751 Gedved har intet stof haft. Men i Fakta i Egebjerg fandt personalet en lille kasse frem til mig i dag. Der var ca. 30 ruller, og jeg købte de 9. Kun kr. 15,- pr stk. for 50 x 55 cm. Det er jo samme pris, som mange patchworkbutikker tager for udvalgte stoffer her i udsalgstiden. Og patchworkbutikkerne - dem støtter jeg for det meste, så jeg har ikke dårlig samvittighed. Her er gråvejr i dag, så er det dejligt med stoffer, der lyser op.

2 kommentarer:

Kirsten Bøttcher sagde ...

Ja, Alle de fristelser vi går i.
Ser godt ud.
Kirsten

Laila sagde ...

Jeg købte 8 ruller i min SuperBrugs ^^