lørdag den 14. marts 2015

Lillebæltshallerne i Middelfart.


I går fredag var jeg på den dejligste håndarbejdsmesse i Middelfart. Der er også åbent i dag og i morgen. Her viser jeg de skønne ting, der kom med hjem. Der er også flere foræringer på billedet fra en rigtig dejlig veninde. Jeg ved næsten, hvad det hele skal bruges til, og jeg var MEGET fornuftig i år. Jeg købte kun for det beløb, jeg havde med i min pung ... sådan må det vist være fremover.
En af dagene kommer der et billede på af noget jersey til tøjsyning ... det er mange år siden, jeg har kastet mig ud i det. Men det skal prøves!

1 kommentar:

Tine - Design By T sagde ...

Ser ud til at være nogle spændende indkøb. Jeg kommer ikke til messen i år, har bestemt at jeg har rigeligt herhjemme. Men lysten er der alligevel :-) Rigtig god weekend, håber du har tid til at sy noget af alt det fine nye du har haft med hjem.