onsdag den 1. april 2015

T-shirts med FROST motiver.



Så fik jeg syet de 2 T-shirts i det søde FROST stof, som vore 2 pige børnebørn Agnes på 5 og Ingrid på 7 er vilde med. Det er første gang, jeg syr i stretch stof, og jeg vil meget hellere sy i bomulds stof, som der jo bruges til patchwork. Men jeg er dog tilfreds med resultaterne. Min Bernina B 710 kan jo heldigvis meget, og med lidt telefonhjælp fra Finn Guldager, der hjalp med indstillingen af trykfodstrykket, gik det godt. Ligeså er det første gang, jeg syr med dobbeltnål, og det er ikke sidste. Det giver et proffessionelt resultat.
Stoffet og mønster til bluserne er købt hos STOF OG SY i Skanderborg.
Jeg glæder mig til pigerne får bluserne.

1 kommentar:

Gitte Møldrup sagde ...

Hvor er det noget fint stof med FROST, tror bestemt det er sådan nogle bluser der vil blive brugt hele tiden.