søndag den 30. august 2015

DPF`s TRÆF I ROSKILDE 2015.


I aftes vendte jeg hjem med toget fra Roskilde efter det skønneste TRÆF. Jeg kunne sagtens have gået der endnu en dag, men det ville have været for dyrt! Heldigvis havde jeg på forhånd sparet sammen. Dog kunne jeg ønske, jeg havde haft mere tid til den flotte udstilling. Hvor var der meget at se på - det ene smukkere og mere spændende end det andet.
Mon tiden fra nu til jul slår til? Der er rigtig meget, jeg gerne vil sy - og jeg har meldt mig på kursus igen hos QUILT MY DESIGN hos Linette i Vejle. Hendes nye juleløber SKAL sys.
Det var så dejligt, at jeg talte med rigtig mange søde patchworkere, der kommenterede min nye hus-posetaske. Over 300 har været inde på facebook siden at se den. Jeg fik også en bestilling på en, men takkede NEJ. Det var et meget stort arbejde, og det vil ikke være sjovt at sy den samme igen ... jeg har jo så meget andet, jeg gerne vil sy.

Ingen kommentarer: