fredag den 28. august 2015

TASKE TIL TRÆF I ROSKILDE.


Efter 2½ dags- og aftenarbejde er min nye indkøbstaske færdig. Den er stor, og det skal den også være, når jeg skal til DPF` s TRÆF i Roskilde. Jeg fik idéen til den, da jeg for nylig så de nye plasticposer i Tiger butikken, hvor der er huse og masser af vinduer. Jeg kastede mig ud i projektet - fri fantasi - og hvad min store restekasse gemmer. Det udviklede sig efterhånden, og jeg kunne slet ikke få stoppet med at sy små ting på. Hønsene kom i bur (net fra mandariner), jeg syede to lommer på siderne, min vandflaske kan være i den ene, og 2 små lommer inden i tasken. Tasken er lige blevet luftet i Horsens, og jeg fik mange søde kommentarer. Den har været sjov at sy.


1 kommentar:

Tine - Design By T sagde ...

Sikken flot taske du har syet, den skal nok frembringe flere kommentarer når du kommer til træf. Jeg skal ikke derover i år, så sparer jeg sikkert masser af penge. Men jeg er nu lidt misundelig på dig, der skal på rigtig indkøb. Glæder mig til at se hvad du får handlet og ikke mindst syet af det. Rigtig god tur!