lørdag den 24. oktober 2015

DEN KREATIVE MESSE 2015.


En MEGET fornuftig Kirsten viser her indkøbene fra Fredericia i går. Synes, det er gode indkøb, jeg har gjort: Helenes bog, da jeg derfra vil sy et tæppe til vort ældste barnebarns konfirmation i april. Han har selv valgt farverne, og jeg har valgt mønstret. Det på forsiden. Jeg købte det største sæt linealer til de store cirkler, da jeg har det mindste sæt.
Hvide bjergkrystal perler til englehoveder, kroppen skal bøjes i sølv- eller kobbertråd. 14 ruller dekorations tape fra CREATIV HOBBYS OUTLET. Der er flere ting, jeg har købt der.
16 nøgler coast garn til en farvestrålende sweater og hue til mig selv.
Mønster på en praktisk håndarbejdstaske til småting:  PRAKTIKANTEN. Det er Tine hos DEN LILLE LADE, der har designet og syet den. Jeg glæder mig til at komme i gang med det hele.

1 kommentar:

Tine - Design By T sagde ...

Sikke nogle flotte indkøb du har gjort dig. Mange spændende ting at komme i gang med. Tasken du købte hos Den Lille Lade er ikke en praktikant (det er mig der er praktikanten) men der i mod "Assistenten". ;-)