søndag den 22. november 2015

NYE JULETRÆER 2015.

 
 
Så blev jeg færdig med mine 5 søde juletræer. Her er dog kun 3, da min skål ikke er så stor. De er fra QUILT MY DESIGN. Det er utroligt, hvad Linette finder på, og jeg får næsten lyst til at sy det hele.
Træerne er beregnet til at sy over pap. Jeg tegnede dog mønstret op på rivevlies og syede dem som stamps. Jeg broderede, inden træerne blev syet sammen og fyldt med "vat". Stofferne kan købes som en fin pakke med 2 x 30 stoffer hver på 10 x 10 cm.
 Et par stykker, vil være en fin værtinde gave her i den kommende juletid. Rigtig god sy- snevejrs dag til jer alle.

4 kommentarer:

Gitte Møldrup sagde ...

Hvor er de blevet flotte Kirsten. Jeg må snart igang med at sy sådan nogen også. Jeg har tænkt at gøre som dig, med at sy på rivevlies. Skal vist bare have lavet en liste over hvor mange værtindegaven jeg skal bruge, og så se at komme igang.

Tine - Design By T sagde ...

Sikke hurtig du har været med at få dem syet. De ser rigtig flotte ud og det var da helt sikkert nemmere at sy på den måde du har gjort, frem for at sy dem over pap. Dejligt at få noget fra hånden :-)

Birgitte sagde ...

Sjarmerende og søte juletrær du har laget! Fin advents- og julepynt :)

Anne-Mettes Oaser sagde ...

Sikke fine juletræer du har syet. Måske skulle jeg tænke på at starte nu ;-)), så har jeg dem da til næste jul.
Godt nytår.