onsdag den 2. december 2015

JEG VAR HELDIG!



I SUPERBRUGSEN I GEDVED har de hvert år 24 præmier til deres kunder. Man skal blot skrive navn og adresse bagpå sin bon, og lægge den i en kasse. Det gjorde jeg i går - og jeg tænkte - det ville være dejligt, hvis jeg vandt! Det var også det sidste, jeg tænkte på, inden jeg ved midnat lagde mig til at sove. Jeg har lige været i brugsen at handle - OG TÆNK - jeg vandt. Dejligt med sådan en uventet gave. Og vores SUPERBRUGS er en fantastisk butik, gode varer, orden og et dejligt smilende personale! Det betyder meget.

2 kommentarer:

Pia Eriksen sagde ...

Tillykke.
Jeg har også tidligere været heldig i Gedved Superbrugs ved juletid. For 2 år siden vandt jeg en mega-stor æske chokolade og sidste år 3 flasker vin.

Kirsten Bøttcher sagde ...

Tillykke. Super held. :)