fredag den 1. januar 2016

1.JANUAR 2016.


JEG NÅEDE DET!
Nytårsaften 2015 blev jeg færdig med dette søde vinterbilllede, som opstod over 24 dage i december. Jeg havde nemlig bestilt julekalenderen hos Linette fra QUILT MY DESIGN. Og hvilken julekalender - alt er bare så gennemarbejdet med en fin A4 vejledning til hver dag, stof og den broderitråd, der skal bruges. Det har været så sjovt at sy billedet, og den fine bøjle fulgte også med. Da jeg skar forkert i det grønlige stof til kanten, fandt jeg i mine gemmer dette grankogle stof, som jeg også syntes, kunne bruges. Det har været 24 rigtige hyggelige dage ... glæder mig allerede til december igen. TAK til Linette for det store arbejde.

3 kommentarer:

Gitte Møldrup sagde ...

Hvor er den blevet fin. Jeg har det som dig, det er ren fornøjelse med så gennemarbejdet mønster og oplæg til hver dag.

Tine - Design By T sagde ...

Det er et rigtig fint billede og det kan jo komme op og hænge hvert år, så du får meget glæde af det fremover.
Rigtig godt nytår til dig Kirsten, håber at rende ind i dig igen i løbet af året.

Edny sine puslerier sagde ...

Det var riktig fint og koselig! Godt nytt år til deg.