lørdag den 12. marts 2016

FIBERFEST 2016.


Min veninde Jytte og jeg kørte i morges til FIBERFEST i Ry. Vi kom kl. 9, da de åbnede, og det var godt, da der hurtigt kom mange mennesker. Vi kørte hjem ved 12- tiden, og da var der sort af mennesker. Men det var en skøn dag, hvor vi fik mange dejlige indtryk af strik, hækling, filtning, fine knapper, smykker, tasker og andet kunsthåndværk. Vi deltog også i en lille 20 min`s gratis workshop hos GAVSTRIK. Der fik vi lært at strikke et sjovt halssmykke i trekanter ... det skal jeg virkelig have gang i. Det er også en god gaveidé. Som I kan se, fik jeg købt ind til de sødeste strikkede vintergækker, det er vist et pillearbejde, men de var bare så kære. KATRINELUND solgte garn i påskefarver til 3 strikkede karklude, og jeg købte garn til en gul trøje med små farvede nister på bærestykket samt garn til et fint sjal. Vi mødte mange af vore patchwork venner, hvor der nu også er mange, der strikker. Hvordan skal vi da nå alt det, vi gerne vil!! Men en skøn dag - det var det!!

1 kommentar:

Tine - Design By T sagde ...

Dejlige indkøb, men kan godt se at du får travlt sammen med alle dine syprojekter...