søndag den 28. august 2016

DANSK PATCHWORK FORENINGS TRÆF 2016.

I går havde jeg en dejlig dag i Odense Kongrescenter, hvor DANSK PATCHWORK FORENING afholder TRÆF. Der var så mange indbydende butikker, hvor man sagtens kunne blive fristet - hvilket jeg da også blev. Men jeg købte også billige ting, bl.a. 3 ældre patchwork blade til i alt kr. 10,-, og 8 ruller stof til kr. 100,-. Mit bedste køb er nok den dejlige lysplade med super godt led lys. Den bliver fantastisk at bruge, når jeg skal tegne stitchery billeder af på stof. Dejligt at møde så mange bekendte, hvor vi næsten kun har tid til et hurtigt "HEJ" - vi skal jo nå at opleve alt det, vi kan! Der var en meget flot medlemsudstilling, hvor man kunne have gået i dagevis!

3 kommentarer:

Gitte Møldrup sagde ...

Kan da se at du blev lidt mere fristet en mig ;o))
Håber du bliver glad for lyspladen, den ser lækker ud.
Spændende at se hvad du skal bruge det forskellige stof til.

Tine - Design By T sagde ...

Det var hyggeligt at møde jer dernede! Sikke en masse spændende indkøb du har gjort. Det bliver interessant at se hvad du finde på at bruge alt det stof til...

Vivi sagde ...

Hej Kirsten
Spændende ting du har købt
Kan du oplyse hvor købte du din light box og hvad koster sådan en