lørdag den 29. oktober 2016

KREATIV MESSE I FREDERICIA 2016.

Det var en rigtig dejlig dag i går på DEN KREATIVE MESSE I FREDERICIA. Jeg var der i 7 timer og nød hvert sekund. Som I kan se på billedet blev det til mange indkøb - jeg havde sparet sammen i forvejen! Denne gang købte jeg kun få patchworkting: lidt stof, 3 mønstre, en lampe til at have rundt om halsen, når jeg syr/strikker ved en stol, hvor der ikke er så meget lys. Garn til et sjal og et kraftigt pandebånd med en snoning. Forskellige hæfter/bøger med ideér og opskrifter. En rigtig sød lille bog "Hækl din egen campingtur" - den kunne jeg slet ikke stå for, og mon ikke de 2 pige-børnebørn vil være med til at lave noget dertil. Købte også quilling strimler, som jeg håber kan blive til diverse kranse til vinduerne. Så ligger der alt muligt forskelligt på mit bord: der var nemlig 20 ting - frit valg - for kun kr. 100,-. Der skal nok blive gode ting ud af det - smågaver osv. Lidt smykkematerialer fik jeg også købt. Det var en SKØN dag, og jeg sov 9 timer i nat.

1 kommentar:

Gitte Møldrup sagde ...

Sikke da et super dejligt blandet bord. Der er nok af nye projekter at gå i gang med.
Rigtig god fornøjelse.