lørdag den 19. november 2016

JEG KUNNE IKKE VENTE!

Jeg ved godt, at der er en uge til 1. søndag i advent. Men jeg har sådan glædet mig til at pynte vores spisebord, og det måtte gøres i dag. Jeg er de senere år blevet inspireret af disse MEDUSA jule figurer hos Linette, der har QUILT MY DESIGN i Vejle. Jeg går på kursus dernede, og Linettes borde er hvert år til jul pyntet med de søde figurer. Jeg begyndte at købe dem her i efteråret, når jeg så nogle - og af og til er de også på tilbud. Og dugen - ja, den kendte jeg ikke, men den opdagede jeg forleden hos KOP OG KANDE i Horsens. Det er en voksdug, og det passede fint her hos os. Jeg vil hellere sy end at vaske og stryge duge! Jeg kunne godt få lyst til at brodere nogle af figurerne og sy små dækkeservietter - dog ikke til spisebordet, det vil blive for overfyldt. I år når jeg det ikke ... men måske senere. Rigtig god adventstid til jer alle.

1 kommentar:

Gitte Møldrup sagde ...

Hvor ser det fint ud Kirsten, det er nogle søde figurer, men er det ikke lidt tidligt du er gået i gang med at jule?
Håber da ikke for dig at du blive juletræet inden tiden ;o))
God advendts tid til dig også.