torsdag den 23. februar 2017

NYT STRIKKETØJ.

JUHUUU - så er jeg begyndt på Geilsk: Velfærdsmodel (stribet kjole) - garnet (uld/bomuld) er købt i Horsens hos Eventyrgarn, som også har fået en strikkeforretning på Ormhøjgårdvej. Jeg var sammen med en god veninde til en rigtig hyggelig strikkedag i et sommerhus i Pøt Strandby. Vi var blevet inviteret af Lene, som skriver på facebook på siden MULLES HÅND (på den side, må man sætte alle slags håndarbejder på). Jeg har haft Lene i skolen i Virring for mange år siden, der var også hendes svigerinde og hendes søster - og i starten også Lenes mand og bror. Det var bare så hyggeligt og helt fantastisk at se alle deres flotte strikkearbejder. Jeg blev bare så inspireret, og det er dejligt at få så sød hjælp, hvis jeg er i tvivl om noget. Tilmed fik vi en helt fantastisk brunch, som vi nød. Og nu skal jeg både strikke, sy og meget andet - hvor er det dejligt sådan at hygge sig med gode ting.

Ingen kommentarer: