lørdag den 8. april 2017

QUILTRALLY 2017.

Jeg kunne ikke dy mig - måtte altså af sted til Quiltrally. Min mand Claus ville gerne køre med, så han lige kunne opleve mit uundværlige kursussted nemlig hos Linette i Vejle, som har QUILT MY DESIGN. Der gjorde jeg 2-3 gode indkøb, og nu kribler det i fingrene for at komme i gang. Vi var lige først en hurtig tur i Børkop, hvor der er en lille god butik PATCHWORKHULEN. Det er så godt at blive fyldt med indtryk, det er utroligt, hvis min hjerne stadig kan kapere alt det, jeg gerne vil sy. Tak til begge butikker for et par hyggelige timer!

1 kommentar:

Tine - Design By T sagde ...

Det er skønt og fristende at være på quilt rally også selvom det kun er få af butikkerne man besøger. Det ville være blevet en meget dyr tur, hvis alle butikkerne skulle besøges. :-)